INFORMACIONS IMPORTANTS

Esperem que la vostra salut sigui bona i que les vostres situacions familiars en gaudeixin.

L'equip docent de l'escola es torna a posar en marxa per iniciar, amb molt d'esforç i energia, el tercer trimestre d'aquest curs. Com sabeu, serà un tercer trimestre diferent del que haguéssim fet a l'escola. La situació excepcional que estem vivint ens porta a plantejar un tercer trimestre ple de novetats, per vosaltres i per nosaltres.

Enlloc d'escriure tot el que us volem explicar, que seria molt llarg, us hem fet uns vídeos, com si féssim una reunió. Pensem que és la manera més senzilla d'explicar-nos i que pugueu entendre el funcionament de tot plegat, no ens volem deixar cap detall!

Per tant, us demanem que mireu el vídeos amb atenció. Són dos vídeos, d'uns 13 o 14 minuts de durada, per tant, busqueu un forat tranquil per visualitzar-los. Repeteixo que és molt i molt important que ho feu, d'això dependrà l'èxit del trimestre!

En aquests vídeos trobareu informació sobre el tercer trimestre, la gestió que farem de l'avaluació, les vies de comunicació amb vosaltres i amb l'alumnat, la gestió econòmica dels cobraments i les devolucions i el vostre paper dins de totes aquestes novetats.

Els vídeos els tindreu sempre disponibles al web de l'escola, perquè pugueu consultar-los sempre que ho desitgeu. Com podreu veure, hem creat un nou apartat al web: EL TERCER TRIMESTRE!! En primer lloc, hi trobareu la pestanya INFORMACIONS IMPORTANTS, que és on podreu veure els vídeos. Després trobareu pestanyes que anirem omplint en els propers dies.

Durant tota la setmana anireu rebent informacions relatives al tercer trimestre i les tutores també gravarant vídeos per explicar als vostres fills i filles com anirà tot plegat i el que esperem d'ells i elles.

El tercer trimestre

Avaluació, suport i devolucions econòmiques