Entrades i sortides

Totes les famílies heu de respectar les portes d'accés i els horaris amb puntualitat. Agraïm, per endavant, la vostra col·laboració!

ENTRADES i SORTIDES A L'ESCOLA

• ENTRADA, a les 8.45 h, per tot l'alumnat. Les portes obriran a les 8.43 i tancaran a les 8.50 h.

L’escola disposa de 2 accessos pels que es poden efectuar les entrades al matí:

1. Porta principal (accés Av. Ciutadella)

2. Porta del darrera (accés C. Ciutadella / Escola Municipal de Música i Dansa)

Cada família podrà escollir l'accés que li vagi millor, respectant sempre els horaris.

- Les famílies dels infants d'I3 podreu acompanyar-los fins l'aula, seguint el recorregut que us indicarem els primers dies.

- Les famílies dels infants d'I4 i I5 podreu acompanyar-los fins l'aula durant les primeres dues setmanes, fins que s'acostumin als nous recorreguts.

- L'alumnat d'Educació Primària entrarà sol a l'escola i anirà directament cap a la seva aula.

- La previsió és que la Policia Local talli el carrer generant un espai segur al voltant dels accesos de l'escola. Les zones d'estacionament de 'Petó i Adéu' també seguiran funcionant. Per evitar malentesos, us recordem que les zones d'estacionament de  'Petó i Adéu' serveixen perquè els infants baixin del cotxe i vinguin sols caminant fins l'escola (Primària), sense que vosaltres abandoneu el vehicle, generant una rotació continua d'espais disponibles, no perquè aparqueu els cotxes i els/les acompanyeu.

• SORTIDA, a les 12.15 h, per tot l'alumnat que no fa ús del servei de menjador escolar.

L’escola disposa de 2 accessos pels que es poden efectuar les sortides al migdia:

1. Porta principal (accés Av. Ciutadella) - Sortida de l'alumnat de 3r a 6è de Primària.

2. Porta petita, al costat de la pista (accés Av. Ciutadella) - Sortida de l'alumnat de I3 a 2n de Primària.

Les famílies haureu d'esperar al carrer fins que l'alumnat surti, acompanyat per l'equip docent.

• ENTRADA, a les 14.45 h, per tot l'alumnat que no fa ús del servei de menjador escolar.

L’escola disposa de 2 accessos pels que es poden efectuar les entrades a la tarda:

1. Porta principal (accés Av. Ciutadella) - Entrada de l'alumnat de 3r a 6è de Primària.

2. Porta petita, al costat de la pista (accés Av. Ciutadella) - Entrada de l'alumnat de I3 a 2n de Primària.

• SORTIDA, a les 16.15 h, per tot l'alumnat.

L’escola disposa de 2 accessos pels que es poden efectuar les sortides a la tarda:

- A les 16.15 h, les famílies haureu d'esperar al carrer fins que l'alumnat surti acompanyat per l'equip docent.

- A les 16.10 h, les famílies podreu entrar a l'escola i recollir els vostres fills i filles a la porta de l'aula.

Les portes de l'escola es tancaran a les 16.20 h.

Us demanem puntualitat en les entrades i les sortides, per un bon funcionament i organització. Moltes gràcies!