NOVETATS CURS 21-22!

Consulteu ràpidament quines són les novetats per aquest curs en relació al Pla d'organització en el marc per la pandèmia per Covid-19.

Tot i que aquest curs escolar, un cop més, hem de dur a terme un nou Pla d'organització en relació a la Covid-19, enguany hi ha algunes novetats que són del vostre interès i ens permeten, molt lleugerament, relaxar algunes mesures que seran un benefici per tots i totes.

A continuació us deixem el detall dels canvis més significatius! Això vol dir que la resta de situacions i actuacions que no se citen, es mantindran igual que el curs anterior.

1. Les entrades i les sortides seguiran sent esglaonades i es mantenen els 4 accessos al centre educatiu per evitar aglomeracions. La novetat en aquest cas és que l'alumnat d'Educació Infantil ja no haurà de portar mascareta per entrar i sortir del centre. Sí que serà necessari que porti una mascareta a la motxilla, guardada adequadament en un estoig, per si fos necessàira en algun moment de la jornada escolar de manera excepcional.

Consulteu els horaris d'entrada i sortida de cada grup, fixeu-vos bé en els horaris que us pertoquen!

2. L'alumnat d'Educació Primària, per ara, haurà de portar mascareta durant tota la jornada escolar, exceptuant els patis, si són amb el grup estable, i en les sessions d'educació física.

3. L'alumnat d'Educació Infantil mantindrà els patis estables i sectoritzats. L'alumnat d'Educació Primària ho farà així durant 3 dies a la setmana, poden estar només en el pati sectoritzat que li toqui per rotació i sense mascareta. Els altres dos dies de la setmana, el pati per l'alumnat de Primària serà de circulació lliure, esmorzant a l'aula i sortint al pati amb mascareta. D'aquesta manera pretenem millorar el seu benestar i les relacions socials.

4. Tot i que les reunions d'inici amb les famílies i les entrevistes es mantindran en format telemàtic preferentment, iniciem la participació de les famílies a l'aula una altra vegada! Per tant, es tornarà a desenvolupar amb normalitat l'activitat del protagonista de la setmana per les famílies de P3 i la participació en exposicions orals per la resta de famílies. Malauradament, encara no podreu participar de les festes com ho fèiem abans, caldrà esperar més.

5. El servei de menjador funcionarà com el curs passat, ocupant també l'espai de biblioteca per donar més distància entre grups estables. L'alumnat pot reprendre les tasques de col·laboració i responsabilitat i podrà parar taula pel seu grup.

6. Tot i que el Pla d'organització no ho requereix enguany, l'Ajuntament de Tiana contractarà el servei de neteja en horari lectiu en una franja de dues hores. D'aquesta manera podrem garantir la higiene i desinfecció dels lavabos i espais més concurreguts.

Per ara, aquestes són les novetats, tot i que anirem actualitzant aquesta informació si hi ha variacions en els propers dies.

Us desitgem un inici de curs fantàstic! Som-hi!