Procés adaptació per I3

Els i les alumnes que s'incorporen a I3 realitzen un inici progressiu a l'escola per tal de facilitar la seva adaptació.

ADAPTACIÓ I INCORPORACIÓ PROGRESSIVA PER A L’ALUMNAT D'I3

CURS 2023-2024

L’adaptació a l’escola dels més petits es fa gradualment en cinc dies. Hi ha dos torns d'adaptació possibles. Recordeu que US HEM ASSIGNAT UNA FRANJA i cal respectar-la.

Us comuniquem que no hi haurà servei de menjador durant els dies d’adaptació. La monitora responsable del menjador també serà a l’aula durant aquests dies d’adaptació a fi que els infants es familiaritzin amb ella.

El primer dia d’adaptació, el 6 de setembre, un/a de vosaltres podrà accedir a l’escola amb el vostre fill o filla i estar amb ell/a durant tota l’estona. Aquesta primera trobada es farà al pati de l’escola.

El primer dia també haureu de portar a l’escola tot el material que us demanem i que podreu consultar més endavant al nostre lloc web. Ens referim, per exemple, a la bata, la capsa de sabates decorada amb la muda de recanvi, un paquet de tovalloletes humides…

Restem a la vostra disposició per a qualsevol dubte que vulgueu aclarir.

Gràcies per la vostra atenció

Atentament,

L’Equip Directiu