Què cal portar a l'escola?

Aquí teniu un recull dels materials més importants que els vostres fills i filles hauran de portar EL PRIMER DIA D'ESCOLA!

EDUCACIÓ INFANTIL (I3, I4 i I5)

TOT L'ALUMNAT D'EDUCACIÓ INFANTIL HAURÀ DE PORTAR UNA MOTXILLA DE MIDA PETITA.

- A la motxilla han de portar l'esmorzar en una carmanyola (no es pot portar embolcall d'un sol ús) i l'ampolla d'aigua reutilitzable. Cada divendres es portaran la bata a casa per rentar i la retornaran dilluns neta.

Per exemple:

- ÉS IMPORTANT QUE NO HI HAGI RES MÉS A LA MOTXILLA! Ni joguines, ni collarets, peluixos, ninos... LES MOTXILLES LES HEU DE REVISAR CADA DIA! Hi pot haver alguna nota per vosaltres o que calgui retirar objectes que no són necessaris.

- La capsa decorada de sabates és per guardar la muda que tindrem a l'escola. Cal que la roba i les sabates hi càpiguen bé. En primer lloc, hi haureu de posar una muda d'estiu i, més endavant, us la tornarem per canviar-la per una muda d'hivern.

- L'ampolla per beure aigua s'ha de poder fer servir amb autonomia, és a dir, que l'infant la sàpiga obrir i tancar bé. Comproveu que l'ampolla no perd aigua amb facilitat. Aquesta ampolla anirà cada dia cap a casa i l'endemà haurà de tornar a l'escola. Les famílies heu d'assegurar la seva desinfecció diària.

- A la muda pel servei de menjador no cal que hi hagi unes altres sabates.

EDUCACIÓ PRIMÀRIA (de 1r a 6è)

TOT L'ALUMNAT D'EDUCACIÓ PRIMÀRIA HAURÀ DE PORTAR UNA MOTXILLA DE MIDA NORMAL.

- A la motxilla hi ha de cabre una carpeta mida DIN-A4. L'esmorzar s'ha de portar en una carmanyola (no es poden fer servir embolcalls d'un sol ús), una ampolla d'aigua reutilitzable, un paquet de mocadors i la carpeta, quan escaigui. A partir de 3r de Primària també portaran l'agenda.

MATERIAL QUE HAN DE PORTAR A L'ESTOIG EL PRIMER DIA D'ESCOLA (NOMÉS ALUMNES DE PRIMÀRIA):

ANIREM ACTUALITZANT AQUESTA INFORMACIÓ, SI ÉS NECESSARI.