NOVETATS CURS 22-23!

Consulteu ràpidament quines són les novetats per aquest curs que torna a la normalitat!

Aquest curs escolar reprèn la normalitat després de dos cursos guiats pel Pla d'organització que ha buscat garantir els mínims riscos assumibles en matèria de salut i protecció, a causa de la pandèmia per Covid-19.

A continuació us deixem el detall dels canvis més significatius!

1. Les entrades i les sortides NO SERAN ESGLAONADES! L'horari de l'escola serà l'habitual i LES PORTES D'ENTRADA I SORTIDA també canvien. Consulteu-ne el detall a ENTRADES I SORTIDES!

2. Ni l'alumnat ni l'equip de treball faran servir mascaretes. En qualsevol cas, seguirem les instruccions que determini el Departament de Salut.

3. A l'hora d'esbarjo els patis seran de lliure circulació.

4. Les reunions d'inici  de curs amb les famílies reprendran el seu format presencial. Les entrevistes es podran realitzar en format presencial o telemàtic, acordant-ho prèviament entre les parts.

5. El servei de menjador funcionarà amb normalitat i només s'ocuparà l'espai que ofereix el menjador.

6. La biblioteca tornarà a estar en funcioament i serà un dels espais habilitats a l'hora de l'esbarjo. El servei de préstec per tot l'alumnat de Primària també es reprendrà.

7. Hi ha variacions en allò que cal que l'alumnat porti a l'escola. Si us plau, consulteu l'apartat QUÈ CAL PORTAR A L'ESCOLA?

Us desitgem un inici de curs fantàstic! Som-hi!