BONES FESTES!

19/12/2019

L'equip de l'escola us desitja que passeu unes festes genials en família! Salut, sort i bon humor!

Ens posem en contacte amb vosaltres per donar-vos unes quantes informacions importants. Si us plau, llegiu-les amb atenció. Si teniu qualsevol dubte us podeu dirigir a les tutores.

- Com sabeu, l’últim dia d’escola abans de les vacances de Nadal serà el 20 de desembre. Per celebrar aquest dia tan especial, l'AMPA de l'escola ens convida a esmorzar!!! Per tant, no cal que porteu res!

Aquest dia es realitzarà jornada intensiva, per tant, l’horari de l’escola serà el següent:

è Les classes finalitzaran a les 12.45 per a tots els alumnes (primària i infantil). Els/Les alumnes que no es quedin a dinar hauran de ser recollits a aquesta hora.

è El servei de menjador finalitzarà a les 15.15. Tots els/les alumnes que es quedin a dinar hauran de ser recollits a les 15.15, hora en que l’escola tancarà les seves portes.

è Aquest dia no hi ha extraescolars, ludoteca ni cap taller de tarda.

- El període de vacances de Nadal comença el 21 de desembre de 2019 i acabarà el 7 de gener de 2020. Per tant, l’escola tornarà a obrir les seves portes el proper dimecres, 8 de gener de 2020.

- Volem compartir l’alegria que els vostres fills i filles han tingut durant aquestes festes. El primer dia d’escola, dimecres 8 de gener, els/les alumnes podran portar a l’escola una de les joguines que els ha portat el Tió o els Reis.

è Recomanem que sigui una joguina fàcil de compartir amb els altres.

è Eviteu portar les peces petites que es puguin perdre amb facilitat.

è Marqueu-la amb el nom per evitar confusions.

Cordialment,

Equip directiu