JORNADA DE PORTES OBERTES!

08/02/2021

Període de preinscripció pel curs 21-22: del 15 al 24 de març de 2021
PORTES OBERTES TELEMÀTIQUES! Clica per conèixer els detalls!

Enguany es preveu que el període de preinscripció pel curs 2021-2022 es dugui a terme entre el 15 i el 24 de març de 2021.

Donada la situació actual, l'escola oferirà la seva jornada de PORTES OBERTES en format telemàtic.

Per una banda, a partir del 26 de febrer, trobareu disponible al web uns vídeos que us acostaran al Projecte Educatiu de l'escola, els nostres objectius i què fem per aconseguir el que volem. També hi haurà un vídeo per poder veure tots els espais del centre educatiu, a càrrec de l'alumnat de 6è de Primària. Els vídeos estaran disponibles al web perquè els pugueu visualitzar en qualsevol moment que us vagi bé i facilitar, d'aquesta manera, que totes les famílies que ho desitgin puguin gaudir de les nostres explicacions.

Per altra banda, un cop hagueu vist els vídeos, el 10 de març a les 17.00 h oferirem una reunió telemàtica per aclarir els vostres dubtes i resoldre els vostres neguits.

Us recomanem que aneu consultant el nostre lloc web per si hi ha alguna modificació. Gràcies!

També podeu consultar el web http://queestudiar.gencat.cat/ca/preinscripcio/