PROCÉS DE MATRÍCULA! CALENDARI I LLISTES.

07/07/2020

Consulteu el calendari que seguirà el procés de preinscripció d'enguany i les llistes que s'aniran publicant.
07/07/2020 - PUBLICAT LLISTAT ALUMNAT ADMÈS I LLISTES D'ESPERA
INFORMACIÓ PER LA MATRÍCULA!

ATENCIÓ! PROCÉS DE MATRÍCULA PEL CURS 2020-2021

Famílies,

Avui publiquem les llistes d'alumnat admès i llistes d'espera resultants del procés de preinscripció d'enguany.

Les famílies de l'alumnat que ha resultat ADMÈS a la nostra escola haureu de completar el procés de matrícula, tal i com ara us explicarem. Les famílies de l'alumnat que no ha resultat admès, podreu consultar el centre educatiu que se us ha adjudicat, i caldrà que us poseu en contacte amb aquesta escola perquè us indiquin com heu de formalitzar la matrícula.

PROCÉS PER FORMALIZAR LA MATRÍCULA:

- En primer lloc, heu de descarregar els formularis que trobareu en aquesta mateixa pàgina. Són pdf emplenables, per tant, els podreu omplir amb l'ordinador o si ho desitgeu, també els podreu imprimir i omplir-los a mà. Aquests formularis els haureu d'entregar a l'escola el dia 16 de juliol. Si no teniu impressora, els haureu d'omplir amb l'ordinador i ens els envieu per correu electrònic a comunicacio@escolatiziana.cat i nosaltres els imprimirem perquè els pugueu signar.

Quins formularis heu d'omplir?

• Hi ha un formulari de dades bàsiques, autoritzacions i carta de compromís (diferenciat per infantil i primària). Per P3 i altres cursos d'Infantil, heu d'escollir el FORMULARI INFANTIL MATRÍCULA 20-21. I pels cursos de Primària, l'altre FORMULARI PRIMÀRIA MATRÍCULA 20-21.
  • Hi ha un formulari, comú a tots els nivells, per autoritzar l'ús d'imatges. Aquest l'heu d'omplir tots i totes, de qualsevol nivell: FORMULARI INFANTIL I PRIMÀRIA DRETS D'IMATGE 20-21.

- El dijous, 16 de juliol, un únic adult o adulta (progenitor/a o tutor/a legal) haurà de portar a l'escola els FORMULARIS EMPLENATS I SIGNATS (si no els hem d'imprimir nosaltres, en aquest cas, us els lliurarem quan vingueu), juntament amb la documentació original que no vam poder validar en el procés de matrícula: llibre de família, DNIs, padró... És molt important que les famílies que havieu de renovar el DNI, ens porteu ja el DNI renovat per poder verificar la vostra residència i acceptar la matrícula.

ACCEDIU A L'ENLLAÇ I ESCOLLIU LA FRANJA HORÀRIA QUE US VA MILLOR PER ENTREGAR LA DOCUMENTACIÓ: https://doodle.com/poll/ph8q73b269d8i3sq

NORMES PER ACCEDIR AL CENTRE EDUCATIU:

- Només podrà accedir al centre educatiu una única persona per matrícula.

- És obligatori accedir al centre amb la mascareta posada i portar-la tota l'estona.

- Caldrà rentar-se les mans amb gel hidroalcohòlic abans d'entrar a l'edifici.

- La permanència al centre serà de 20 minuts, aproximadament, entregareu la documentació i podreu realitzar les preguntes que necessiteu. Us oferirem tota la informació possible, donada la situació. No es podran visitar les instal·lacions de l'escola.

UN COP HAGUEU ENTREGAT LA DOCUMENTACIÓ, entre el 17 i el 20 de juliol, trobareu al web la informació relativa al curs 2020-2021 que us podem facilitar, tot i que donades les circumstàncies, no serà tota la que desitgem. Rebreu tota la informació completa a principis del mes de setembre.

Per qualsevol dubte, us atendrem a equipdirectiu@escolatiziana.cat fins el 20 de juliol. A partir d'aquesta data, podreu contactar amb nosaltres a partir de l'1 de setembre.

BENVINGUDES A L'ESCOLA, FAMÍLIES!

Gemma Pérez

Un cop finalitzat el procés de preinscripció (del 13 al 22 de maig de 2020) i el termini per lliurar sol·licituds, us fem saber que, a partir d'aquest moment, totes les sol·licituds que es presentir seran recollides com a preinscripcions realitzades fora de termini i es tractaran un cop hagi finalitzat el procés d'adjudicació de places per les preinscripcions realitzades dins del termini establert.

Us facilitem el calendari que seguirà aquest procés des d'ara i fins el 17 de juliol, quan acabarà el procés de matrícula. Si us plau, llegiu-lo amb atenció i estigueu atents als terminis.

TOTES LES PUBLICACIONS DE LLISTES ES FARAN A TRAVÉS D'AQUEST LLOC WEB DE MANERA ANONIMITZADA.

• Oferta inicial de places escolars: consultable a http://mapaescolar.gencat.cat/
  • Presentació de sol·licituds: del 13 al 22 de maig de 2020 (TERMINI ACABAT)
  • Presentació de documentació: fins al 25 de maig de 2020
  • PUBLICACIÓ! Llista de sol·licituds amb la puntuació al barem provisional: 29 de maig de 2020
  • Presentació de reclamacions al barem provisional: del 2 al 5 de juny 2020
    • Enviar correu electrònic a escolatiziana@xtec.cat o trucar al 667 533 532 (Horari d'atenció: de 10.00 a 13.00 i de 16.00 a 17.00, del 2 al 5 de juny)
  • PUBLICACIÓ! Llista de sol·licituds amb la puntuació un cop resoltes les reclamacions amb el barem definitiu: 9 de juny de 2020
  • ATENCIÓ! Sorteig del número de desempat: 9 de juny de 2020
    • Un cop conenguem el número de sorteig, el publicarem aquí.
      • NÚMERO DE SORTEIG: 33386
  • PUBLICACIÓ! Llista ordenada definitiva: 11 de juny de 2020
  • Oferta final de places escolars: 6 de juliol de 2020
  • PUBLICACIÓ! Llista d'alumnes admesos i llista d'espera: 7 de juliol de 2020
  • PROCÉS DE MATRÍCULA: del 13 al 17 de juliol de 2020

Donada la singularitat de la situació excepcional que estem vivint, us recomaneu que consulteu el calendari periòdicament per si hi ha modificacions.