VAGA MUNDIAL PEL CLIMA

27/09/2019

El 27 de setembre posem en marxa mesures que perdurin en el temps!
Classe del Medi Ambient

Escola Tiziana, 27 de setembre de 2019.

Avui dia 27 de setembre de 2019 es celebra la Vaga Mundial pel Clima, per tal de reclamar que es freni l’escalfament global i l’exagerat canvi climàtic.

Nosaltres, els i les alumnes de 6è de primària, la classe del Medi Ambient, ens adherim a aquesta jornada de vaga realitzant aquest manifest i proposant a tots i totes els companys i companyes de l’escola, unes noves mesures per millorar l’eficiència energètica del nostre centre.

Són tres mesures fàcils que podem complir:

• Utilitzar la llum natural i encendre els llums artificials només quan sigui necessari. Recordar que sempre que sortim de l’aula, s’han d’apagar els llums, l’ordinador i el projector.
  • Tancar les portes de l’aula i del passadís quan hi hagi la calefacció encesa.
  • Utilitzar només l’aigua necessària i no malgastar-la.

Creiem que amb una mica d’esforç, entre tots i totes, podem aconseguir no utilitzar energia i recursos de manera innecessària.

Volem fer-vos conscients que portant aquestes mesures a terme ajudarem al Medi Ambient, al Canvi Climàtic i al nostre entorn.

Els petits canvis són poderosos!!

Classe del Medi Ambient (6è EP).