XI Setmana Creativa

01/02/2021

Arriba la setmana més boja del curs!!!
Preparats per rebre el Rei Carnestoltes? Activitats divertides, manualitats creatives i ordres de bogeria ens tindran ben ocupats!

Volem comunicar-vos que a l'escola ja estem preparant la XISetmana Creativa amb motiu de la tradicional festa de Carnaval.

Abans de fer-vos arribar el cartell informatiu amb tots els detalls de la setmana, volem que tingueu en compte les següents dates per a facilitar la vostra organització.

• La Setmana Creativa començarà el dijous, 11 de febrer (DIJOUS GRAS) i acabarà el dimecres, 17 de febrer (DIMECRES DE CENDRA).
  • A l'escola farem una petita FESTA DE DISFRESSES per a tots els/les alumnes. Serà el divendres, 12 de febrer, a la tarda. Per evitar que els vostres fills i filles estiguin incòmodes tot el dia, per a facilitar que puguin anar al lavabo de manera autònoma i per a que les seves disfresses estiguin en bon estat, els/les alumnes hauran de venir disfressats NOMÉS a la tarda. Per tant:

- Si els vostres fills i filles van a dinar a casa, sigui perquè així ho fan normalment o perquè és un dia especial, hauran de venir disfressats a la tarda (14.45-14.50-14.55).

- Si els vostres fills i filles es queden a dinar a l'escola, al matí hauran de portar una bossa MARCADA AMB EL NOM amb la disfressa (eviteu els complements petits per a evitar pèrdues). Al migdia, després de dinar, els/les monitores de menjador i les mestres els/les ajudarem a disfressar-los/les.

Per a qualsevol dubte, poseu-vos en contacte amb les tutores dels vostres fills i filles.

Atentament,

Equip de mestres