XII Setmana Literària

08/04/2022

La XII Setmana LIterària arrenca amb força a la tornada de vacances amb moments molt especials. Famílies, obrim de nou les portes de l'escola! Retrobem-nos!

Ens posem en contacte amb vosaltres per anunciar-vos que aviat celebrarem la XII Setmana Literària - ELS CONTES ENS PARLEN!

Tot i que properament rebreu el rètol informatiu de les activitats que durem a terme durant aquesta setmana, volem explicar-vos que, amb moltíssimes ganes i després de dos anys, obrim les portes de l'escola per totes les famílies i ens preparem per compartir una tarda amb vosaltres!!!

Dilluns, 25 d’abril, a la tarda: Tarda literària!

Festa a la pista: Obrirem les portes de la pista a les 15.45 h per a compartir amb vosaltres llibres, paradetes i berenar. Amb la col·laboració de l’AFA de l’escola organitzarem les següents activitats:

La Paradeta Solidària: Com sabeu, l’escola col·labora amb Laia Foundation, i des de la setmana solidària, l’alumnat de Cicle Mitjà busca maneres d’obtenir diners per a destinar-los a aquesta fundació. Què ens hauran preparat aquesta vegada?

- Parada literària: llibres de segona mà i intercanvis! (a càrrec de l'AFA).

- El berenar de les famílies de 6è!: Amb l'objectiu de recollir fons per la darrera estada de colònies dels infants de 6è, les famílies i l'alumnat prepararà un berenar boníssim que podreu comprar!

- El Bar: L’AFA vendrà begudes per acompanyar els deliciosos berenars!

- Photocall - ELS CONTES ENS PARLEN!

Us agrairem que faciliteu la nostra feina portant bitllets petits i monedes per a realitzar les vostres compres.

Podreu gaudir d’aquestes activitats fins a les 16.45, hora en que l’escola tancarà les seves portes. Esperem que us animeu a participar d’aquesta tarda amb nosaltres. Aprofitem per a agrair a l’AFA i als voluntaris i voluntàries la seva col·laboració i esforç.

Retrobem-nos i gaudim!

Gemma Pérez